2014. sze 11.

Nemcsak a medvék szeretik a mézet

írta: Prik Pál
Nemcsak a medvék szeretik a mézet

CSMC ET méhészete eredeti.jpgA Főnököm vett nála először mézet. Majd miután megmondta nekem, hol vette, ránéztem a honlapjára, és kiderült gesztenyemézet is készít (jó ideje vadászom a gesztenyemézet, a jó minőségű, megbízható forrásból származót. Kedvező élettani tulajdonságai mellett nagyon finom is).Persze amikor telefonon megkerestem, kiderült, nem mindegy mikor szeretnék gesztenyemézet venni, hiszen nem mindig van. Úgyhogy vártam, kivártam a gesztenyemézet. De higgyék el nekem, megérte. De nemcsak a gesztenyeméze finom, hanem a hárs-, a gyümölcsös akác-, az erdeifenyő-, de a gyümölcsvirágméz is. Mindenkinek ajánlom, hogy vessen egy pillantást az oldalára, hátha más is talál kedvenc mézet a kínálatából. Igaz, Micimackó?

Ha meglátogatjuk a honlapját, megtudhatjuk, hogy 20 éve készít mézet, és nem is rosszakat. Erdélyi Tibornak hívják, Győrben lakik, szimpatikus mézkészítő, bátran ajánljuk minden olyan mézrajongónak, aki igényli a jó minőségű, megbízható forrásból származó terméket.

Elérhetősége: http://www.csmc.hu/

Mesterségek Ünnepe a Budai Várban 2013.jpg

méz-dobozban.jpg

 

 

 

magvak akácmézben.jpg

 

 karácsonyi vásár.jpg

Szólj hozzá

Méz